středa 5. června 2013

Aether Advance




Takže jsem po menší pauze zase zpět s tipem na celkem slibný HYIP.
Možná jste si všimli že jsem si na FaceBooku stěžoval na moje ztráty díky pádu Liberty Reserve.
Ano, měl jsem bohužel 90% všech peněz na HYIPy na LR a v HYIPch do kterých jsem také investoval z LR.
Takže celkem jsem přišel o cca $2.000 :(
Těch pár dolárků co mi zbylo na STP jsem použil na tento nový HYIP a doufám že splní moje očekávání a vrátí mě alespoň trochu do hry.

No takže k samotnému programu:
Admin je : Yodaman874 dlouholetej člen mmg fora .
Yodaman je velice aktivní a oblíbený člen jednoho z největších diskuzních fór zabývajících se HYIPy "money makers group".
V dnešní době už má za sebou jeden program který byl revenue share, takže se rozdělovali zisky podle nových investic. Nejsou nové investice = nejsou zisky. Tím pádem tento jeho počin skončil bez Scamování, prostě jen přestali chodit peníze. Takže prozatím má yodaman dobrou reputaci.
Věřím že si jí bude chtít udržet a tento nový hyip nějakou dobu nechá běžet.

Aether Advance má 2 druhý příjmu, takže jde o hybridní program.
Za minimální investici  $10 získáte pozici která vám bude platit 1.5% denně po dobu 180 dní a 20% z denních zisků jde do peněženky ze které můžete kupovat pozice v cycleru.
Cycler má 10 cyklů, neboli 10 různých pozic za různé ceny.
Nejlevnější pozice v cycleru stojí $1, nejdražší pak $512 (všechny pozice
1,2,4,8,16,32,64,128,256,512.

Cycler začne až 1 července, takže těch 20% denních zisků se budou ukládat do cycler balance a z ní pak můžete nakoupit pozice v den startu cycleru 1.7.2013 (přesný odpočet najdete na webu aether advance)
1 pozice má 10 cyklů.
PRO CO NEJVĚTŠÍ ZISK Z CYCLERU JE NUTNÉ BÝT U POČÍTAČE V MOMENTĚ STARTU CYCLERU 1.6.2013 A KOUPIT POZICE CO NEJRYCHLEJI

zisk z jednoho cyklu je 300% z toho 100% dostaneš do account balance a 200% se automaticky použije na zakoupení pozice v další řadě.

příklad jak cycler funguje?

Koupíš pozici za $1 . až se dostaneš nahoru a v řadě tak dostaneš $1 do cash balance a pozici v řadě $2. až se zase dostaneš nahoru v řadě tak dostaneš $2 do cash balance a další pozici v řade $4.. a takhle až do pozice za $51 

Nutno říct že se mi sice tento hybridní program zamlouvá, ale moc se mi nelíbí celková návratnost investice. ROI (neboli return of investment) je příliš vysoká a tím si myslím může razantně zkrátit celkovou délku trvání tohoto HYIPu. 
Z denního plánu můžete mít 216% - 360% ROI (záleží na vložené částce a následném denním procentuelním zhodnocení) 20% z těchto denních zisků jde do Cycler balance, takže z denních zisků můžete mí t216% - 288% ROI po 180 dnech, což je samo o sobě celkem dost. 
To že se dá ještě přijít k nějakým ziskům z cycleru je podle mě už trochu moc a jak řikám, může to zkrátit trvání programu.
   

Plány:
Advance Basic:
- investice $10 až $499 .
- 1.50% denně 180 dní (i o wejkendu)
- 20% denních zisků půjde Advance cycler balance


Advance Super:
-investice $500 až $999 .
-1.75% denně 180 dní.
- 20% denních zisků půjde Advance cycler balance


Advance Ultra:
-investice $1,000 - neomezeně
-2.00% denně 180 dní.
-20% denních zisků půjde Advance cycler balance

Žádné komentáře:

Okomentovat

Do komentářu je zakázáno dávat jakýkoliv odkaz/URL adresu. Každý takový odkaz chápu jako spam a hned ho mažu.