čtvrtek 16. května 2013

ProfitGears.com


Aktualizace 21.5. Takže se omlouvám všem kdo vložil peníze jako můj referral, (naštěstí sem měl jen 2 platící referraly a to nevím jestli vůbec z čech) program je bohužel mrtvý hned takhle ze začátku.. letos se mi prostě ten toplist nějak nedaří a spíš mi prodělává.. Pokud je tu někdo kdo vložil peníze a chce refund, tak může zažádat a dostane 80% zpět.
o refund žádejte zde.. http://profitgears.org/refundrequest.php
Refund bude platit jen ještě 13 hodin..

 Aktualizace 20.5. Tak PG zažívá hned ze začátku celkem vážnější problémy a to v tom smyslu, že nikomu není jasné kdy proběhne přeřazení z GEAR 1 na GEAR 2. Admin se zatím k žádnému dotazu které dostal přes weekend nevyjádřil a na velkých fórech začíná být kolem tohoto HYIPu celkem dusno. Přeřazení z GEAR 1 je zřejmě klasický cycler, jenže zatím se to nedá ani potvrdit ani vyvrátit
Proto momentálně nedoporučuji investovat a počkal bych až na bližší informace od admina.
Nicméně kdo vložil hned na začátku jako já, tak už na gear 2 přeřadil. Já jsem za vklad $350 dostal za jeden den něco přes $100 do peneženky ze které jsem je mohl hned vybrat a na LR jsem je dostal do 4 hodin. Dalších něco přes $70 jsem dostal do repurchase balance a koupil jsem další pozice. Takže teď jsem zvědav, jestli zítra dostanu 2% z $350 a za druhé mě zajímá kdy mi ty nové pozice zakoupené za oněch $70 z repurchase přeřadí na GEAR2.
O dalším průběhu budu informovat.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Takže konečně HYIP který přidávám do svého TopListu
 Letos podruhé vstupuji do kvlaitního programu v den 1. U předchozího Mega Money Hybrid jsem bohužel v mínusu. Jak jinak než tím že jsem porušil svoje pravidlo, nejdřív vybrat 100% a pak reinvestovat.. Reinvestoval jsem první 2 dny vše a pak 50% všech zisků. Kdybych reinvestoval jen 24 hodin (kvůli cycleru je ideální reinvestovat prvních 24h) vše vybíral tak jsem měl hezký zisk. Chamtivost se v hyipech prostě nevyplácí. Takže zpět k Profit Gears (PG)
PG je nový hyip který startuje dnes 16.5. Má unikátním koncept 3 rychlostních stupňů (gears)
V tomto hyipu investuji hlavně kvůli tomu, že mi byl doporučen mým nejlepším zdrojem. Dále ale jako vždy je důvod unikátní koncept. Každý hyip který přichází s nečím novým je atraktivní pro investory a tím pádem jich i spoustu přitáhne. 
Plán má 3 fáze (vysvětleno níže) a ta první fáze je taková celkem ošemetná, jelikož není úplně jasné jak dlouho trvá a jelikož platí jen maximálně 0.5% denně, tak to může být i celkem otravné než se přeřadí na GEAR 2 (fázi 2). Nicméně je to dobrý nápad jak zpomalit vyplácení peněz a tím i prodloužit životnost hyipu, takže za mě + 1 bod.
Paráda je že za každou pozici také dostanete 100 kreditů na bannerovou reklamu, takže můžete také propagovat nějaký svůj jiný hyip a získat tím referraly. Takže další +1 bod.


Nejdůležitější informace o programu 
Jak jsem již zmínil program má 3 fáze, neboli rychlosti (Gears)
 
GEAR 1
Takže kupujete podíly (shares):cena za 1 podíl jsou $3
Zisk je pouze až 0.5% denně do přeřazení na GEAR2
Rychlost přeřazení na GEAR2 není blíže specifikována.Vypadá to že čím více pozic koupíte najednou, tím více dní bude trvat přeřazení na GEAR2, takže doporučuji kupovat po 1, maximálně po 10ti.
Dále dostanete 100 kreditů na vlastní bannerovou reklamu, která se bude zobrazovat na stránce PG

GEAR 2
Po určité době podíl přeřadí na GEAR 2 a tím získá každá pozice bonus $1.5(50% vkladu)
Dále získáte BONUS 1 podíl GEAR 1 zdarma.
Kdy se přeřadí na GEAR 3 zatím nevím. zjistím doplním.

GEAR 3
po přeřazení na poslední GEAR 3 získáte pozici která platí 2% denně 60 dní.

40% všech zisků z podílů a z refferalů jde do repurchase peněženky. Z repurchase peněženky musíte kupovat nové pozice.

..........

Když nepočítám zisk z GEAR1 (protože to bude málo a zatim nevím kolik přesně) tak každá pozice za $3 získá za gear 2 $1.5 a za gear 3 získá 3.6 + Bonusová pozice GEAR 1 v ceně $3 
= $8.1 zisk = 270% + nevím kolik za GEAR 1

  • minimální investice je $3 za jeden podíl "Share"
  • Investice ze zhodnocují ve 3 fázích kde první není blíže specifikována, ale může to být až kolem 30 ti dnů. Z dalších 2 fázích získáte 270% svojí investice , z toho 100% v podobě nové pozice GEAR 1
  • Peníze můžete vkládat a vybírat za pomoci elektronických peněženek, Liberty Reserve, Perfect Money,Solid Trust Pay (STP) a EgoPay.
  • Program běží ode dneška 16.5. takže je na začátku a pokud já vím, tak ti kdo jsou první, tak vždy něco vydělají.

Za zmínku určitě stojí refferal komise 4 levely hluboko




Pokud by se můj názor na tento a jakýkoliv jiný program který uvádím zde na mém blogu, měl nějak změnit, tak to napíšu do mého "investičního portfolia pro rok 2013" které najdete vpravo nahoře na tomto blogu.

Čti pravidlo následovníka (referrala) 
Pokud se registrujete do programu uvedeném zde na mém blogu kliknutím na odkaz, nebo reklamní banner, tak se stanete mým následovníkem (referralem) což znamená, že dostanu za každý váš vklad nějakou procentuelní provizi (3-10%) provizi. Tato provize není odečtena vám z vašeho vkladu. Můžete si samozřejmě program vyhledat např. googlem a zaregistrovat se, aniž by jste byl něčím následovníkem (referralem), nicméně vaše zisky to nijak neovlivní. Naopak pokud se přihlásíte jako můj následovník, tak já vám za to poskytnu co nejefektivnější podporu a třeba i varovné informace týkající se onoho programu, což je k nezaplacení.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Do komentářu je zakázáno dávat jakýkoliv odkaz/URL adresu. Každý takový odkaz chápu jako spam a hned ho mažu.